بررودکریز

ساخت وبلاگ
 
در مراسم رژه نیروهای مسلح ایران،

سرلشکر رشید: ایران را قتلگاه متجاوزان می‌کنیم/سردار باقری: تمام تحرکات دشمن در منطقه تحت رصد دقیق است

 
سرلشکر رشید: ایران را قتلگاه متجاوزان می‌کنیم/سردار باقری: تمام تحرکات دشمن در منطقه تحت رصد دقیق است
 
مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران و سراسر کشور برگزار شد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز همزمان با 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس در تهران و سراسر کشور برگزار شد.
سرلشکر باقری: تلاش برای تضعیف توان نظامی "نادانی و بازی در زمین دشمن" است/ تمام تحرکات دشمن در منطقه تحت رصد دقیق است
سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) در سخنانی ضمن سلام و درود بر شهدا، امام شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش‌ها، رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و شهادت دلیرمردان و ایثارگر ملت ایران است و آن را گرامی می‌داریم.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران در کشوری اسلامی و تحت زعامت ولایت فقیه مسلمین برای امنیت کشور در داخل و خارج کشور اهتمام می‌ورزند، گفت: به گواهی تاریخ در طی چندین قرن گذشته هیچگاه ملت ایران آغازگر جنگ و تنشی نبوده و تجاوزی به هیچ کشوری نداشته است و این نشان می‌دهد ملت ایران ملتی صلح‌جو هستند و تجاوز ددمنشانه رژیم بعثی عراق به ملت انقلاب کرده ایران اسلامی خود یکی از بارزترین آنها است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: دفاع مقدس که آیینه تمام نمای صلحشوری ملت ایران در برابر دشمنی که با حمایت شرق و غرب به جنگ با فرزندان روح الله آمدند، اما نتیجه‌ای جز شکست حاصل آنها نشد، بلکه این حادثه بزرگ بخشی از تاریخ ملت ایران قرار گرفته که شهدا، جانبازان، رزمندگان، آزادگان، ایثارگران و تک تک ملت ایران ساخت این تاریخ را برعهده گرفتند.
سرلشکر باقری تصریح کرد: دفاع مقدس ملت ایران باید عبرت کسانی باشد که از صدام و رژیم بعثی عراق با پول و سلاح حمایت کردند و حق همسایگی ما را بجا نیاروند، هرچند مورد رأفت جمهوری اسلامی قرار گرفتند اما باید این توصیه را جدی بگیرند که هیچ‌گاه چه خود و چه به نیابت از آمریکا وارد مجادله با ایران نشوند.
وی افزود: ما برای کسانی که زیر چتر آمریکا و با پشت‌گرمی و همکاری رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی در پی ایجاد ناامنی و ناپایداری در ایران و منطقه‌ای‌مان هستند، آینده‌ای بهتر از صدام پیش‌بینی نمی‌کنیم. دشمنان ملت ایران جنگ تحمیلی 8 ساله‌ای را برای ملت ایران طراحی و اجرا کردند، اما این دفاع مقدس به نقطه شکوفایی و درخشندگی، خوداتکایی و اعتماد به نفس جمهوری اسلامی ایران و الگویی برای کشورهای دیگر اسلامی قرار گرفت.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: دفاع مقدس که با یک غافلگیری و تجاوز ناجوانمردانه موجودیت مقاومت را در منطقه و ایران نشانه گرفته بود، به یک فرصت راهبردی برای نمایش پایمردی‌ها و توانمندی‌های نظام و ملت ایران در دفاع از استقلال و تمامیت ارزی و آرمان‌های بلند اسلامی مبدل شد.
سرلشکر باقری تأکید کرد: ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس نه تنها با ارابه جنگی یک کشوری به نام عراق می‌جنگیدند بلکه با یک ائتلاف بین‌المللی از شرق و غرب جنگید، با پول و اطلاعات امریکایی‌ها، میراژ فرانسوی، تانک انگلیسی، میگ شوروی، سلاح شیمیایی آلمانی، پول و دلار سعودی و امارات و سربازان مزدور مراکشی، اردنی و مصری جنگید. دفاع مقدس نمونه کم نظیر مبارزه حق با باطل و مظلوم با ظالم بود که در نهایت شکست نصیب این کشورها شد.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ سابقه ندارد یک کشوری وارد جنگی طولانی شود و یک وجب از خاک خود را از دست ندهند، یادآور شد: اما در طول دفاع مقدس این افتخار برای نسل انقلاب و نسل‌های بعد از آن در تاریخ خواهد ماند و به گواه تاریخ ذره‌ای از فشارها و تجاوزها باعث نشد ذره‌ای از خاک ایران مورد خدشه و آسیب قرار بگیرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: دفاع مقدس موجب شد مفاهیم اصلی اسلام سرلوحه فرزندان اسلام و کشور اسلامی قرار گیرد و باعث تلفیق جهاد اکبر و جهاد اصغر شد و در سایه آن جهاد بر کشور سایه انداخت و امروز شاهد قرار گرفتن چراغ این مقاومت و جهاد به عنوان آموزه دینی بر برادران دینی‌مان در لبنان، یمن، عراق، افغانستان و بحرین مظلوم هستیم.
سرلشکر باقری افزود: در طول دفاع مقدس همکاری، همراهی و تلاش‌های نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، پدافندی، قوای مسلح ارتش قهرمان، سپاه پیروز، بسیج همیشه در صحنه، جهاد سازندگی فداکار و نیروهای انتظامی صبور و نیروهای پشتیبانی موثر در زمینه تولید صنایع دفاعی باعث شد کشور در نهایت به موفقیت رسد.
وی گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به دلیل تحریم فراگرفتند چگونه بر روی پای خود بایستند و دست بر زانو زده هرچه می‌توانند افتخار بیافرینند و با تولید سلاح‌ها از طریق توانمندی‌های داخل دشمن را شکست دهند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: خدا را شاکریم به رغم تلاش‌ها مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب و بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و استکبار امروزه وحدت، انسجام، هماهنگی، هم افزایی، همپوشانی و همکاری کاملی بین نیروهای مسلح ایران برقرار است و در سایه این هماهنگی صیانت از استقلال و تمامیت ارزی کشور و امنیت داخلی کشور تحت فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد.
سرلشکر باقری ادامه داد: ساختار سازمانی، راهبردها و برنامه‌های دفاعی نیروهای مسلح هوشمندانه و متناسب با امنیت کشور در داخل و خارج با پاسخگویی دقیق و به موقع به تهدیدات دشمنان طراحی و مبتنی بر آن است. آمادگی دفاعی نیروهای مسلح امروز در تراز انقلاب اسلامی در سطح قابل قبولی قرار دارد.
وی گفت: تجربه 37 سال گذشته به ویژه دفاع مقدس موجب شده است کشور در عرصه نظامی و در حوزه دفاعی و دستیابی به سلاح‌ها و توانمندی‌های نظامی مبتنی بر فناوری‌های روز دفاعی نیروهای مسلح به خلاقیت و ابتکار دست یابد و با آمادگی کامل مسیر خود را پیش برند و در این جهت طراحی‌های ما در حوزه‌های نیروهای مسلح، هوایی، دریایی، هوافضا و موشکی ادامه خواهد داشت.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: دستاوردهای نیروهای مسلح در چارچوب توسعه و قدرت آفرینی نیروهای دفاعی کشور است و آزمایش‌های نظامی و رزمایش‌ها طبق جدول زمان بندی شده ادامه خواهد داشت و تحت هیچ شرایطی مورد تعلیق و تعویق قرار نمی‌گیرد و هر وقت صلاح بدانیم آن را رسانه‌ای خواهیم کرد و در برابر هیچ تهدیدی غافل نمی‌شویم لذا آمادگی دفاعی نیروهای مسلح امروز در سطح بالایی است و به لطف خدا با رصد یابی دقیق و به موقع و توسعه قدرت دفاعی پیشرفت و امنیت کشور که دو روی یک سکه هستند تضمین خواهد کرد.
سرلشکر باقری ادامه داد: نیروهای مسلح با عبرت از گذشته تحت فرماندهی فرمانده کل قوا انقلابی فکر می‌کنند، انقلابی می‌مانند و انقلابی عمل می‌کنند و این را مشی خود قرار می‌دهند تجربه دفاع مقدس به آموخته است که با اشراف اطلاعاتی عمیق همواره مراقب غافلگیری‌های دشمن باشیم و این راهبرد نیروهای مسلح است. به این جهت تمامی تحرکات دشمن در منطقه تحت رصد دقیق و موشکفانه نیروهای مسلح قرار دارد و به ضرس قاطع می‌گوییم ما قادر به خنثی سازی اقدامات دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه ای به لطف پروردگار خواهیم بود.
وی افزود: امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاری‌های دفاع مقدس و تداوم آن به دست توانای نیروی مسلح در ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و تلاشگران صنعت دفاعی است؛ بنابراین هر تلاش و اظهارنظری برای تضعیف این توان ارزشمند نادانی و بازی در زمین دشمن است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان لنگرگاه ثبات امنیت در منطقه پرآشوب غرب آسیا هرگونه عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه ارزیابی می‌کند و امنیت و ثبات منطقه را امنیت خود می‌داند، چشم داشتی به خاک دیگران ندارد و برای هیچ کشوری در منطقه تهدید نیست.
سرلشکر باقری ادامه داد: شبکه استکبار و صهیونیست امروز در شرایط دشواری قرار گرفته است، آنها آغاز دوران جدیدی را در منطقه تجربه می‌کنند که بارزترین خصیصه آن پایان هژمونی آمریکا در منطقه و تزلزل اساسی در پایه‌های رژیم صهیوینستی است و تقدیر آنها به نفع محور مقاومت و جمهوری اسلامی در حال وقوع است و کسی‌نمی تواند آن را انکار کند.
وی یادآور شد: دشمنان از توانمندی این ملت و محور مقاومت دچار وحشت راهبردی شدند، لذا با خرید انبوه تسلیحات و تربیت و حمایت تروریست‌ها و دقل بازی تلاش می‌کنند تا محدودیت‌ها و فشارها را بر محور مقاومت افزایش دهند و نگران الگوبرداری کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی هستند و موفقیت‌های محور مقاومت در عرصه جنگ‌های نیابتی و تروریست را شکست خود می‌دانند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در همین زمینه گفت: هدف نهایی امریکا و رژیم صهیونیستی و سایر حامیان آنها در جنگ‌های نیابتی، تکفیری و فتنه های تروریستی نابودی زیرساخت کشورهای اسلامی مانند سوریه و عراق و حذف آنها از محور مقاومت و ایجاد نوعی احساس نیاز و ضرورت در اتکا به آمریکا است. از بین بردن محور مقاومت ایران، سوریه و لبنان را در راستای منافع رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنند و در نهایت به دنبال مقابله با افزایش نفوذ و توسعه محور مقاومت هستند که به فضل الهی نه تنها تحقق نمی‌یابد بلکه به بستری برای شکست همپیمانان منطقه‌ای آنها تبدیل می‌شود.
سرلشکر باقری تصریح کرد: ترویج گفتمان جامع اسلام ناب انقلابی و مقتدر و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی که باعث افزایش موج گرایش به اسلام و سلطه‌گریزی و استکبارستیزی را رقم زده است، ژئوپلوتیک منطقه را تحت تأثیر جدی قرار داده و نکته اصلی نگرانی آمریکایی‌ها از همین مسئله است.
وی گفت: آمریکا برای برهم زدن توازن و کند کردن روند جهان اسلام از جریان دست‌ساز وهابیت بهره برداری کرد و با تروریست تکفیری در حال تخریب چهره اسلام و ارائه تصویری وارونه و خشن از مسلمانان و مردم جهان است. نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران ضمن تداوم تلاش‌های جهادگونه و خستگی ناپذیری در تابعیت مقام معظم کل قوا همچنان حافظ و مدافع استقلال و تمامیت ارزی کشور و دنبال کننده منافع و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در این راه ذره‌ای تردید راه نمی‌دهند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم گفت: این شهدا نشان دادند چه جوان و چه پیر در راستای پیوند نسلی و روحیه انقلابی هستند و جوانان شهید مدافع حرم که از نسل جوان ما هستند همچون گذشتگان برای جهاد در راه خدا سر از پا نمی‌شناسند.
سرلشکر رشید: ایران را قتلگاه متجاوزان می‌کنیم/ باید از قدرت دفاعی و تهاجمی بالایی برخوردار باشیم/ دشمنان قدرت نظامی ایران را آزمایش نکنند
سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز در رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: برگزاری هفته دفاع مقدس در 31 شهریور هر سال سالگرد یک تجاوز نیست، بلکه بزرگداشت حماسه عظیم یک ملت و مبارزه قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: نماد پیروزی یک ملت، مقاومت در برابر صدام و ارتش و حامیان جهانی و در رأس آن آمریکاست. ملت ایران در چنین ایام اراده خود را بر دشمنان تحمیل کرد.
سرلشکر رشید خاطرنشان کرد: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و نادم و پشیمان از جنگ نبودیم و جنگ ما باعث شد تمام نظام ستم در برابر اسلام احساس ذلت کنند.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: خدا را شاکریم به نیروهای مسلح ما عزتمندی و قدرت دفاع در برابر تجاوز اعظا فرمود و به این اعتبار هفته دفاع مقدس و 31 شهریور روز ظهور قدرت الهی است، زیرا خداوند مکر همه دشمنان را به خودشان برگرداند و همه اقدامات دشمن را بر هم زد.
وی با اشاره به اینکه امروز بر همه روشن است که جنگ مطلوب نیست، گفت: ایران از جنگ استقبال نمی‌کند، اما هر اقدامی از سوی دشمن که متوجه ارزش دینی و انقلابی و تمامیت ارضی و استقلال و حقوق ملت شود، سرسختانه و قاطعانه سرزمین ایران اسلامی را قتلگاه متجاوزان خواهد کرد.
سرلشکر رشید با تأکید بر اینکه اگر ملت و کشور از قدرت دفاع برخوردار نباشند مورد طمع دشمنان قرار خواهند گرفت، گفت: همواره به قدرت دفاعی و تهاجمی خود خواهیم افزود و این قدرت برآمده از ارزش‌های الهی دلیرمردان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و نیروهای مخلص بسیج است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه اظهار داشت: در برابر متجاوزان هرگز نباید تمکین کرد و باید از قدرت دفاعی و تهاجمی بالا برخوردار باشیم و این تنها شرط بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
این فرمانده ارشد نظامی خاطرنشان کرد: امروز نیازی نداریم دشمنان سلطه‌گر پای میز مذاکره و یا در رسانه‌ها قدرت سیاسی و ثبات سیاسی ایران را به رسمیت بشناسند که البته چنین چیزی را قبول کرده‌اند، چرا که ملت ایران در همه جا قدرت خود را اثبات کرده‌اند.
سرلشکر رشید تصریح کرد: دشمن قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران را در هر شرایطی پذیرفته که امروز احساس شکست و ناامیدی را با تمام وجود در همه صحنه‌ها احساس می‌کند.
وی افزود: فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با معلمان و فرهنگیان در 12 اردیبهشت فرمودند "وقتی قدرت داشته باشید و دشمن ببیند قدرت شما را ناچار عقب‌نشینی خواهد کرد. وقتی هم در مقابل دشمن از نشان دادن و عرضه کردن مبانی و عناصر قدرت خودمان اجتناب کنیم، دشمن پر رو می‌شود. دشمنان حرف‌های بزر‌گ‌تر از دهان خودشان می‌زنند، می‌نشینند طراحی می‌کنند که ایران نباید در خلیج فارس رزمایش نظامی داشته باشد، چه غلط‌های عجیب و غریبی، شما اینجا چه کار می‌کنید؟ از آن طرف دنیا می‌آید اینجا رزمایش راه می‌اندازد خب بروید در همان خلیج خوک‌ها، در خلیج فارس شما چه کار می‌کنید؟ خلیج‌فارس خانه ماست؛ خلیج فارس جای حضور ملت بزرگ ایران است ساحل خلیج فارس و سواحل دریای عمان و مکران متعلق به این ملت است باید حضور داشته باشند باید رزمایش کنند باید اظهار قدرت بکنند.
این فرمانده ارشد نظامی اظهار داشت:‌ برگزاری نخستین رژه بزرگ نظامی در سطح ملی در بندرعباس و هرمزگان و در منطقه حساس و حیاتی تنگه هرمز و خلیج‌فارس بیانگر هوشمندی و هوشیاری مدافعان شجاع و فهیم این سرزمین در شناخت پاشنه آشیل قدرت دشمنان است.
وی افزود: برگزاری این رژه و انشاءالله تکرار آن در سال‌های آینده و رزمایش‌ها و حضور قوی نیروهای مسلح در خلیج‌فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و سواحل مکران مهمترین نشانه قدرت دفاعی و تهاجمی مدبرانه و هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه تاکید کرد: شنیده‌ام یک فرمانده متجاوز آمریکایی این روزها حرف بی‌ربطی زده و گفته است که دو کشور باید برای اجتناب از خطاهای محاسباتی خطرناک بر سر برخی قواعد رفتاری به توافق برسند. باید به این فرمانده متجاوز آمریکایی گفت که شما گرفتار خطاهای مکرر محاسباتی خطرناک هستید؛ شماها خطاکار هستید چون متجاوزید. پرسنل شما نابلدند و دچار خطا می‌شوند، چون متجاوز به آب‌های منطقه هستید که آخرین نمونه آن تجاوز تفنگداران ترسو و نابلد شما به آب‌های جزیره فارسی بود که به سرعت اسیر شدند و آن قدر نابلدند که نمی‌دانند جزیره‌ای ایرانی سر راه‌شان است و فرماندهان آنها هم یا نمی‌دانستند و یا به پرسنل خودشان دروغ گفته و خیانت کرده‌اند.
سرلشکر رشید خاطرنشان کرد: پرسنل متخصص و فداکار ما کارشان را بلدند هستند و اعتماد به نفس دارند، چون فرزند همین آب و خاک و مرز و بوم هستند و در خانه خود دریانوردی می‌کنند و هرگز دچار خطا نمی‌شوند.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان تاکید کرد: ما نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و به ویژه نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه چنان که فرماندهی معظم کل قوا فرموده‌اند هیچ اقدام تحریک کننده‌ای را نداشته و انجام نخواهیم داد، اما با هر اقدام تحریک‌کننده‌ای که زمینه نادیده گرفتن قدرت و حقوق ملت شریف ایران باشد، قاطعانه و سرسختانه برخورد خواهیم کرد و امیدواریم دشمن برای درک این موضوع نیاز نداشته باشد که اراده ملت و نیروهای مسلح ما را به آزمون بگیرد.
پرواز جنگنده‌های ارتش بر فراز آب‌های خلیج فارس/ اولین پرواز رسمی جنگنده‌های سوخو22 سپاه + تصاویر
همزمان با برگزاری رژه بزرگ شناورها و زیرسطحی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب‌های خلیج فارس، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش نیز بر فراز آسمان خلیج فارس در حال برگزاری رژه هستند.
جنگنده‌های اف14، اف4، سوخو22 و . . . از جمله جنگنده‌های حاضر در این پروازها هستند.
رژه شناورها و زیرسطحی‌های ارتش و سپاه در آب‌های خلیج‌فارس و تنگه هرمز
رژه بزرگ نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور در بندرعباس در حال برگزاری است.
همزمان با پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر فراز آسمان خلیج فارس، رژه بزرگ شناورها و زیرسطحی‌های ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز در حال برگزاری است.
موشک‌های بالستیک دوربردهای سپاه در تهران
در مراسم رژه امروز در تهران، موشک‌های بالستیک دوربرد سپاه از جمله موشک‌های قدر اچ و اف، موشک سجیل و موشک عماد (دقیق‌ترین موشک دوبرد ایرانی) از مقابل جایگاه عبور داده شدند.
"موشک ذوالفقار" جدیدترین موشک ایرانی رونمایی شد
سامانه موشکی ذوالفقار، جدیدترین موشک ایرانی دقایقی پیش در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس رونمایی شد.
این موشک، یکی از دقیق‌ترین موشک‌های ساخت ایران است که از این پس به جمع موشک‌های بالستیک بردبلند ایران اضافه شده است.
موشک ذوالفقار، سر جنگی بارانی دارد و می‌تواند اهداف و مواضع پخش شده روی زمین، باندهای فرودگاهی و . . . را با دقت بالا هدف قرار دهد.
تصاویر از این موشک را در ذیل ببینید:








سامانه‌های موشکی "خاتم 5 و 7" رونمایی شدند
رژه بزرگ نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور در بندرعباس در حال برگزاری است.
دقایقی پیش در رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس از سامانه موشکی خاتم 5 و سامانه موشکی خاتم 7 رونمایی شد.
سامانه موشکی خاتم 5 سامانه‌ای با تحرک‌پذیری بالا و دارای سامانه‌ای رهگیر بوده و می‌تواند اهداف را کشف، رهگیری و منهدم کند.
سامانه موشکی خاتم 7 نیز سامانه‌ای خوداتکا و مجهز به سامانه‌ رهگیر با قابلیت مانور بالا بوده که محصول تلاش متخصصان داخلی است.
تصاویر از سامانه موشکی خاتم 5 را در ذیل ببینید:


دریادار فدوی: پیام رژه بندرعباس افزایش توان دفاعی و تهاجمی دریاپایه سپاه پاسداران است
دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران امروز در حاشیه مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس، با بیان اینکه حدود 450 شناور از نیروهای مردمی و بومی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریابانی ناجا در این رژه دریایی حضور داشتند، گفت: حجم انبوهی از شناورهای موشک‌انداز سپاه از جمله عاشورا، ذوالفقار و طارق امروز به رژه دریایی پرداختند و علاوه بر اینها نیز هلی‌کوپترهای سبک بر فراز این شناورها به پرواز درآمدند.
وی با بیان اینکه رژه امسال برای نخستین بار با حجم گسترده‌ای در بندرعباس برگزار شد، افزود: امسال برای نخستین بار رژه هوایی جنگنده‌ها نیز بر فراز آسمان خلیج فارس در روز 31 شهریور شکل گرفت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران درباره پیام رژه امسال بندرعباس نیز گفت: رژه امروز پیام اساسی دارد و آن این است که با توجه به اینکه آمریکا در چند سال اخیر نوک تهدیدات خود به سمت جمهوری اسلامی ایران را در دریاپایه قرار داده، ما امروز توان دفاعی و تهاجمی و البته گوشه‌ای از این توان را به نمایش گذاشتیم.
سرلشکر جعفری: آمریکا سرمایه‌ مردم کشورش را با حضور شرارت‌آمیز در خلیج‌فارس هدر ندهد/ آمریکایی‌ها برای عرض اندام به همان خلیج خوک‌ها بروند/ خلیج‌فارس خانه ماست
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری رژه گسترده نیروهای مسلح در بندرعباس با تأکید بر اینکه به رغم رفتارهای غیرحرفه‌ای آمریکایی‌ها، بحمدالله با هوشمندی و هوشیاری نیروی دریایی سپاه امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز تأمین شده است، گفت: ما نشان داده‌ایم که از شاخص‌ها و مؤلفه‌های لازم برای اجرای مسئولیت و مأموریت واگذار شده به منظور ایجاد امنیت در این منطقه حساس، حیاتی و راهبردی دنیا برخوردار بوده و در تلاشیم روز به روز به قابلیت‌های خود در این حوزه بیفزاییم.
وی افزود: پیامدهای حضور نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس و تنگه هرمز نشان می‌دهد واگذاری مأموریت برقراری امنیت در این منطقه به این نیرو، دقیق، هوشمندانه و درست بوده است.
سرلشکر جعفری با اشاره به رفتارهای غیرحرفه‌ای آمریکایی‌ها در منطقه گفت: این آمریکایی‌ها هستند که به دلیل رفتارهای نامتعادل و عدم تسلط و اشراف اطلاعاتی برای خود و برخی کشورها تولید هزینه کرده‌اند.
وی ادامه داد: در واقع آنها که مدعی رفتار حرفه‌ای هستند از خود سؤال کنند که حضورشان در خلیج فارس امنیت آفرین بوده است یا مخل یا خسارت آفرین منطقه؟!
فرمانده کل سپاه خطاب به آمریکایی‌ها تأکید کرد: به تأسی از رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم بهتر است بیش از این سرمایه و ثروت مردم آمریکا را با حضور شرارت‌آمیز و خسارت‌آفرین در خلیج فارس هدر ندهند و برای عرض اندام و ماجراجویی به همان خلیج خوک‌ها بروند.
سرلشکر جعفری در پایان با تأکید بر اینکه خلیج فارس خانه ماست و ما نسبت به پرسه زدن دشمن پیرامون خانه‌ خود بسیار حساس هستیم، گفت: برغم ادعاهای دشمن و تلاش رسانه‌های صهیونیستی و نظام سلطه، وحدت، انسجام، هم افزایی، هم پوشانی، تعامل و همکاری‌های دقیق در مجموعه‌ نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه از جمله در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان سکه رایج بوده و واقعیتی انکار ناپذیر بوده و نشان می‌دهد لحظه‌ای از اندیشیدن پیرامون ارتقای دامنه‌ی هماهنگی‌ها و همکاری‌ها و افزایش قدرت دفاعی کشور غافل نبوده و به عنوان ید واحده مشت آهنین ملت ایران برابر دشمنان خواهیم بود.
دریادار تنگسیری: سپاه "یک بار کانادایی‌ها و یک بار استرالیایی‌ها" را در خلیج فارس بازداشت کرده‌ است
دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس با بیان اینکه پیام این رژه پیام حضور معنادار جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس است، گفت: ما خلیج فارس را خانه خود می دانیم و معتقدیم هیچ بیگانه‌ای نباید در این منطقه حضور داشته باشد.
وی افزود: دشمنان ما از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و خرج می‌کنند و رزمایش برگزار می‌کنند و ما این پیام را به آنها می‌دهیم که دست از چنین برنامه‌هایی بردارند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به حضور 160 فروند شناور مردمی در رژه دریایی خلیج فارس گفت: ما قادریم با همکاری کشورهای منطقه، امنیت منطقه را تأمین کنیم و با همکاری و وحدت بین ارتش و سپاه در مقابل هرگونه حرکت خصمانه می‌ایستیم.
وی تصریح کرد: ما به دنبال آشوب در منطقه نیستیم و بلکه می‌خواهیم امنیت را برقرار کنیم و رزمایش‌های مشترک با کشورهای منطقه می‌تواند این وحدت و امنیت در خلیج فارس را برقرار کند.
دریادار تنگسیری از برقراری امنیت کامل در خلیج فارس را مأموریت ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: امروز به لطف خدا تمامی شناورها و تجهیزات نظامی در داخل تولید می‌شود و ما موشک‌های با برد بیش از 300 کیلومتر را در داخل تولید می‌کنیم.
وی در پایان با تأکید بر افزایش توان دفاعی کشور و به خصوص نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: ما در این منطقه دوبار‌ آمریکایی‌ها را، دوبار انگلیسی‌ها یک بار کانادایی‌ها و یک بار نیز استرالیایی‌ها را بازداشت کرده‌ایم و این نشان‌دهنده اقتدار و توان دفاعی سپاه پاسداران است.
دریادار سیاری: الحاق ناوشکن سهند در آینده نزدیک/ تولید ناوهای موشک‌انداز جدید در نیروی دریایی ارتش
دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس با بیان اینکه امروز گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش و سپاه به معرض نمایش گذاشته شد، گفت: هدف از برگزاری رژه دریایی در بندرعباس این بود که توانایی فوق‌العاده‌ای در برقراری امنیت و حفظ صیانت از منافع خود در خلیج فارس و تنگه هرمز وجود دارد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از منافع و مرزهای خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و هرکس اجازه تعرض به خود را بدهد پشیمان خواهد شد و باید این فکر را از مغزش بیرون کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از تولید ناوهای موشک‌انداز جدید در نیروی دریایی ارتش خبر داد و گفت: ما در این حوزه توانایی بالایی داریم، اما این توانایی ما برای تعقیب دیگران نیست، بلکه برای دفاع از سرزمین‌های خودمان است.
دریادار سیاری گفت: ما در برابر هر تهدیدی می‌ایستیم، خلیج فارس را خانه خود می‌دانیم و در خانه خود هم رزمایش و هم رژه برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ما تمام دستورات فرمانده کل قوا را اجرا می‌کنیم و بر خواسته‌های ایشان پافشاری خواهیم کرد، گفت: هرگونه تحرک را رصد کرده و می‌کنیم و هیچ اتفاقی بدون کنترل و رصد نیروی دریایی ارتش نخواهد بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر افزایش همکاری بین سپاه و ارتش گفت: ما سپاه و ارتش را لازم و ملزوم یکدیگر می‌دانیم و فقط حیطه انجام کارها جداست، ولی در عین حال پشتیبان هم هستیم.
دریادار سیاری در پایان سخنانش از الحاق ناوشکن سهند به نیروی دریایی در آینده نزدیک خبر داد.




د
کد مطلب: 349315
مرجع : مشرق

 

 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : سرلشکر رشید, ایران را قتلگاه متجاوزان می‌کنیم, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 299 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:26

چهارشنبه 31 شهریور 1395 :: نویسنده : احمد

 

http://www.shahed-press.com/Content/shahed-press.com/News/8926/B_f7dd90da-009f-4.jpghttp://www.shahed-press.com/Content/shahed-press.com/News/8926/B_f7dd90da-009f-4.jpgImage result for ‫علی اسماعیلی کریزی رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی درمشهدمقدس‬‎Image result for ‫علی اسماعیلی کریزی رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی درمشهدمقدس‬‎Image result for ‫علی اسماعیلی کریزی رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی درمشهدمقدس‬‎

رژه ارتش

رژه ارتش

 

رژه نیروهای مسلح در مشهدباحضورحجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی کریزی

رژه ارتش

رژه ارتش

رژه ارتش

رژه ارتش

رژه ارتش

رژه ارتش

رژه ارتش

رژه ارتش

رژه ارتش

 

Image result for ‫علی اسماعیلی کریزی رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی درمشهدمقدس‬‎

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : رژه نیروهای مسلح در مشهد,تصاویر, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 268 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:26

 

 

چهارشنبه 31 شهریور 1395 :: نویسنده : احمد
 

 

سروده سردار نقدی در عید خم و عهد با مولا علی علیه السلام :

 

سید ما بوی حیدر می دهد
سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم و عید ولایت امیر مومنان علی بن ابیطالب علیه السلام به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمام مسلمین وشیعیان جهان متن شعری را در این زمینه به پایگاه اینترنتی بسیج تقدیم نموده است
سید ما بوی حیدر می دهد

 

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم و عید ولایت امیر مومنان علی بن ابیطالب علیه السلام به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمام مسلمین وشیعیان جهان متن شعری را در این زمینه به پایگاه اینترنتی بسیج تقدیم نموده است.

متن این شعر به این شرح است:

 

عهد میبندیم با تو یا علی

تا ابد باشیم با سید علی

 

سید ما بوی حیدر می دهد

بوی زهرا و پیغمبر می دهد

 

بهر ملتهاست او نور دو عین

می دهد بوی حسن و بوی حسین

 

دل چو دلتنگ خمینی می شود

راهی کوی حسینی می شود

 

از لبانش می تراود عطر سیب

بهر حفظش خوانده ام امن یجیب

 

ذکر او آرامش جان من است

چهره او روح و ریحان من است

 

ای خدا یا تا ظهور روی یار

قامت سید علی را راست دار

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : سروده سردار نقدی در عید خم و عهد با مولا علی علیه السلام , سید ما بوی حیدر می دهد, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 284 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:24

 
 
فرمانده لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه:

عظمت ایران حاصل ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است

شناسهٔ خبر: 3775019 -چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

استانها > خراسان شمالی
بجنورد- فرمانده لشکر پیروز ۷۷ ثامن‌الائمه گفت: قدرت، عظمت و صلابتی که اکنون ایران اسلامی ازآن برخوردار است، حاصل جان‌فشانی، ایثارگری و ایستادگی ملت بزرگ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور درصحنه از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی، جانانه دفاع کردند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب با روش‌ها و طرح‌های مختلف به دنبال براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بودند و هشت سال جنگ را بر ملت ما تحمیل کردند چراکه می‌دانستند انقلاب اسلامی مشکلاتی را در منطقه برای آنان به وجود خواهد آورد.

فرمانده لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلیِ صدام و تمام جهان علیه ایران، فرمان امام به‌عنوان یک تکلیف الهی، نظامی و سیاسی برای مسئولان و همه مردم قرار گرفت و قوی‌ترین عملیات‌ها را نیروهای مسلح در این زمان به اجرا گذاشتند.

سرتیپ دوم آذریان تصریح کرد: پس از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز هیچ‌کس از جمهوری اسلامی دفاع نکرد و تمام کشورها در تلاش برای کمک و تجهیز صدام به انواع سلاح‌ها ازجمله سلاح‌های شیمیایی بودند.

وی افزود: همچنین دشمنان دست از تهدید برنداشتند و به بهانه‌های مختلف قصد نزدیک شدن به مرزها و تجاوز به خاک میهن عزیزمان را داشتند اما گروهک‌های تروریستی و سلاح‌های کشتارجمعی عراق هم‌توان مقابله با نیروهای مسلح ایران اسلامی را نداشت.

فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه خطاب به دشمنان و مخالفان نظام اسلامی متذکر شد: بدانید تجهیز گروه‌های داعشی و تکفیری، به وجود آوردن فاجعه منا و کشتار مردم مظلوم عراق، سوریه و یمن و دیگر مشکلاتی که برای تضعیف اسلام و مسلمانان انجام می‌دهید، در آینده‌ای نزدیک سبب نابودی خودتان خواهد شد.

وی همچنین خطاب به خانواده‌های شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مسئولان سیاسی و نظامی حاضر در جمع گفت: امروز اگر در مرزهای جمهوری اسلامی ایران امنیت پایدار وجود دارد به برکت خون شهدا است.

امیر آذریان عنوان کرد: تمام برنامه‌های دشمن در آن‌سوی مرزها را تحت نظر داریم و اگر رزمایش‌های گوناگون موشکی، نظامی، دریایی و پدافند و... برگزار می‌کنیم، برای حفظ ثبات ایران اسلامی و این امنیت پایدار است.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم با حضور فرماندهان نیروهای مسلح خراسان شمالی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و یگان‌های نیروهای زمینی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج از مقابل تمثال حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

هفته دفاع مقدس از امروز ٣١ شهریور آغاز و تا روز ششم مهرماه جاری ادامه دارد.

 


ادامه مطلب
 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : فرمانده لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه, عظمت ایران حاصل ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 266 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:24

 

 

مراسم رژه نیروهای مسلح استان خراسان رضوی،

 

 

مورخ 31/6/1395 /گزارش تصویری

 

 

 

 

 

  

 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : مراسم رژه نیروهای مسلح استان خراسان رضوی, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 317 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:23

 

 

چهارشنبه 31 شهریور 1395 :: نویسنده : احمد
 
سرویس سیاسی | کد خبر: ۶۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۳:۴۱

ایران توان مقابله با هر دشمنی را دارد

 
فرمانده لشکر ٧٧ ثامن الائمه(ع) خراسان گفت: نیروهای مسلح ایران امروز توان لازم برای مقابله با هر دشمنی را دارند و طبق گفته رهبر انقلاب باید این توانایی افزایش یابد .
ایران توان مقابله با هر دشمنی را دارد,
به گزارش عصر اترک، امیرسرتیپ دو علی آذریان، فرمانده لشکر ٧٧ ثامن الائمه(ع) خراسان در مراسم رژه نیروهای مسلح در مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: امروز آمده ایم جشن گیریم 2 هزار و 887 روز فداکاری، مجاهدت و ایثارگری ملت بزگ ایران و نیرو های مسلح ایران در مقابل استکبار جهانی و رژیم بعثی عراق را جشن بگیریم.
وی با اشاره به روش های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی این نظام نوپا افزود: تحریک گروهک های ضد انقلاب در بعضی استان ها ، حمله نظامی از طریق صحرای طبس به سرکردگی آمریکا و ایجاد قائله در نواحی از جمله این اقدامات خرابکارانه بود.
امیر سرتیپ آذریان بیان کرد: ثبت 636 مورد تجاوز مرزی رژیم بعثی عراق به کشورمان قبل از شروع رسمی جنگ نشان دهنده این است که ما به دنبال جنگ نبودیم، ولی جنگ را به بهانه قرار داد 1975 الجزایر به ما تحمیل کردند.
وی با اشاره به حرف های صدام در روز های آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ادامه داد: صدام حسین ادعای رهبری جهان عرب را داشت و خواستار حمایت دیگر کشورها برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود چراکه این نظام را مشکل ساز برای منطقه می دانست.
فرمانده لشکر ٧٧ ثامن الائمه(ع) خراسان خاطر نشان کرد: در طول هشت سال جنگ هیچ کس از ایران دفاع نکرد و برعکس همه به صدام کمک کردند، سلاح های مختلف شیمیایی که در کربلا5 ، خیبر و ... استفاده کردند نمونه آن است.
امیر آذریان تاکید کرد: قدرت، صلابت و عزتی که امروز در کشور ما وجود دارد به برکت فداکاری ملت بزرگ ایران و خون جوانان این کشور است.
وی تصریح کرد: بعد از جنگ نیز دشمنان دست از ما نکشیدند و به هر بهانه ای نیز سعی کردند که خود را به مرز های ما نزدیک کنند که حمله به عراق و افغانستان از نمونه های آن است.
وی گفت: دشمنان بدانند مشکلات و کشتار هایی که در منطقه، عراق، یمن و سوریه ایجاد کردند به زودی باعث نابودی سرکرده های استکبار و وهابیت خواهد شد.
سرتیپ آذریان ادامه داد: اگر امروز امنیت در مرز های کشور وجود دارد بخاطر خون شهدا است، اگر این شهدا و مردم نمی رفتند و از انقلاب اسلامی دفاع نمی کردند امروز ایران اسلامی وجود نداشت.
وی در پایان گفت: نیروهای مسلح ایران امروز توان لازم برای مقابله با هر دشمنی را دارند و طبق گفته رهبر انقلاب باید این توانایی افزایش یابد و آن را نگهداریم.
انتهای پیام/

 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : ایران توان مقابله با هر دشمنی را دارد, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 371 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:21

 

 

چهارشنبه 31 شهریور 1395 :: نویسنده : احمد
 

کد خبر: ۳۹۱۸۸۱

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
 

سفر خانوادگی نواده های امام (ره)

 

 

تصویری از سفر خانوادگی نواده های امام خمینی به اصفهان را مشاهده می کنید.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 605
عصر خبر: تصویری از سفر خانوادگی نواده های امام خمینی به اصفهان را مشاهده می کنید.

این تصویر را سید احمد خمینی نواده امام خمینی (ره) در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.
 

سفر خانوادگی «سید حسن»
برترینها*

 


 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : سفر خانوادگی نواده های امام (ره), نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 281 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:20

 

 

چهارشنبه 31 شهریور 1395 :: نویسنده : احمد
 

برشی از تاریخ

مخالفت و ناراحتی رهبر انقلاب از مذاکره مهدی هاشمی با سعودی‌ها

 
 
رهبر انقلاب از اینکه مطلع می‌شوند پسر هاشمی رفسنجانی به صورت غیر رسمی برای مذاکره با طرف عربستانی اعزام‌شده، ناراحت شده و می‌فرمایند: اینکه پسر آقای هاشمی برای مذاکره اعزام‌شده، کار بدی بوده است.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آیت الله ری‌شهری در کتاب خاطراتش، به مخالفت و ناراحتی رهبر انقلاب از دخالت و مذاکره فرزند هاشمی رفسنجانی با مقامات سعودی اشاره کرده و می‌نویسد:مقام معظم رهبری نکته‌ای را فرمودند که بعدها ما در ملاقات خود با مقامات سعودی از آن بهره می‌گرفتیم:
«به اعتقاد ما محل اصلی برگزاری مراسم برائت در خود مسجدالحرام است. ما می‌توانیم به سعودی‌ها بگوییم: اصلاً چرا این مراسم در خیابان‌ها برگزار شود که موجب بروز مشکلاتی در رفت‌وآمدها گردد؟ شما خودتان مراسم برائت را در مسجدالحرام برگزار کنید و ماهم در همان مراسم شما شرکت خواهیم کرد و هیچ‌گونه مراسم جداگانه‌ای نیز نخواهیم گرفت، اما اگر آن‌ها خودشان اقدام به این کار نکردند و به ماهم اجازت برگزاری مراسم در مسجدالحرام ندادند، آن‌وقت این مراسم را در نزدیکی مسجدالحرام برگزار خواهیم کرد و اگر بازهم اجازه ندادند، عقب‌تر می‌رویم تا آنجا که مقدور باشد.»
ایشان در ادامه فرمودند:
«سعودی‌ها گفته‌اند درصورتی‌که ما بخواهیم مراسم را در محلی سرپوشیده مثل ساختمان بعثه انجام دهیم، آن‌ها مخالفتی نخواهند داشت، اما چنانچه این مراسم بخواهد در فضای باز برگزار شود، اجازه نخواهند داد.»
بنده در آن جلسه عرض کردم: «آقای مهدی هاشمی نقل کرده است که شما با برگزار نشدن مراسم برائت موافقت کرده‌اید.»
غرض من از بیان این سخن آن بود که گویی تنها مانع در این زمینه بنده هستم و ازنظر شما اشکالی در عدم برگزاری مراسم برائت وجود ندارد.
ایشان در پاسخ تصریح فرمودند: «خیر، این حرف درست نیست و مطلب همان است که الآن گفتم.»
در ادامه پرسیدم: آیا شما دستور داده‌اید مذاکره با مقامات سعودی از طرق غیررسمی مانند ملاقات فرزند آقای هاشمی رفسنجانی قطع شود؟
فرمودند: «اینکه چنین چیزی را گفته باشم یادم نیست، اما اینکه پسر آقای هاشمی برای مذاکره اعزام‌شده، کار بدی بوده است.»
درواقع ازآنجاکه سیاست سعودی‌ها پیگیری این مسائل از طرق غیررسمی بود و اساساً پیشنهاد انجام این مذاکره از سوی آن‌ها صورت گرفته بود، مقام معظم رهبری از این کار به‌شدت ناراحت بودند و فرمودند: «عبدالله غلط کرده که این روش را برای مذاکره درباره روابط دو کشور انتخاب کرده است. مگر روش مذاکره را آن‌ها باید تعیین کنند.»

سپس افزودند: «عبدالله از روی تکبر و غرور می‌خواهد طریق موردنظر خود را تحمیل کند، اما ما نباید آن را بپذیریم. آن‌ها می‌خواهند زور بگویند و ما نباید زیر بار آن برویم.»[1]


_____________________________________________
[1] - خاطره‌ها، محمد محمدی ری‌شهری، تهران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، 1394 صص 367-368




منبع:مشرق


ادامه مطلب


 
[ چهارشنبه 31 شهریور 1395  ] [ 07:03 ب.ظ ] [ احمد ]
بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : مخالفت و ناراحتی رهبر انقلاب از مذاکره مهدی هاشمی با سعودی‌ها, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 344 تاريخ : چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 11:20

 

 

http://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/8343-dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc_0118.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc_0118.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00380.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00380.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00308.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00308.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00308.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00308.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc_0118.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/8343-dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/8343-dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00368.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00368.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00368.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00291.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00386.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00386.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00291.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00241.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00241.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00241.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00241.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpg



موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: کریزی /تصاویر
[ چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳٩٥ ] [ ۱٢:٤٥ ‎ق.ظ ] [ Ahmad ]

تصاویر/کریز

http://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpgپوشه "تصاویر"


 
نامکدامکانات
مشاهده پوشه dsc_0118.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00308.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00380.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00341.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00311.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00381.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00404.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00408.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00407.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00267.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00241.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00386.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00291.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه dsc00368.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
مشاهده پوشه 8343-dsc00341.jpgویرایش مشاهده پوشه حذف
 

http://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00368.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00368.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/8343-dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00291.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00291.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00291.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00241.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00386.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00241.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00241.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00241.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00380.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc_0118.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc_0118.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00308.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00308.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00308.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00380.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00380.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00341.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00311.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00407.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00267.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00404.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00408.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00381.jpg

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : کریزی ,تصاویر, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 329 تاريخ : سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:15

 

 

 

 

باسمه تعالی

برادرارجمندوگرامیم جناب آقای ................ مدیرکل /ریاست /محترم

 

ومعززسازمان .........استان خراسان ......

باسلام واحترام

پس ازحمدخداوندودرودوصلوات برمحمد وآل محمد(ص)

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای شماوهمه ی خدمتگزاران صدیق

وشایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وگرامیداشت یادوخاطره

بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)،شهدای معظم

انقلاب اسلامی ودفاع مقدس ،شفای عاجل جانبازان معزز،پیروزی

رزمندگان اسلام برکفرجهانی وآرزوی طول عمرباعزت وبرکت همراه

باصحت وسلامت برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام

خامنه ای عزیز(حفظه الله )وباتوجه به فرارسیدن هفته ی دفاع

مقدس،گزیده ای ازبیانات امام ومقام معظم رهبری به حضورتقدیم میگردد،

لذاخواهشمنداست دستورفرماییدنسبت به درج آن درسربرگ مکاتبات اداری اقدام نمایند./.

گزیده ای از بیانات حضرت امام خمینی(ره) درباره دفاع مقدس:

ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ­ایم.

ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

هر روز ما در جنگ برکتی داشته­ ایم که در همه صحنه­ ها از آن بهره جسته­ ایم.

واقعاً ارتش و نیروهای سپاهی و بسیجی­ها مظلومانه و با کمترین امکانات جنگیدند.

از خداوند می‏خواهم مرا در کنار شهدای جنگ تحمیلی بپذیرد.

ما در جنگ، پرده از چهرۀ تزویر جهانخواران کنار زدیم

ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم،

جـنـگ مـا جـنـگ حق و باطل بود و تمام شدنى نیست،

جنگ ما جنگ فقر و غنا بود،

جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و ایـن جـنـگ از آدم تـا خـتـم زنـدگـى وجـود دارد.

از امور مهمی که بر همه واجب است دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی است.

ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روزی پای خود بایستیم.

ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم.

گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای، درباره دفاع مقدس:

در سالگرد ایام بزرگداشت دفاع مقدس، هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.

ما جنگ‌طلب نیستیم، ما در فکر دفاعیم. ما زنده و هوشیاریم.

این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران بود.

شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، از جمله‌ی عزیزترین شهدای طول تاریخ‌اند. چرا؟ چون در این زمان، اسلام از همیشه غریب‌تر شد.

دشمن ملت ایران بداند، ملتی که هشت سال دفاع مقدس را با آن شجاعت و شهامت پیش برده است، این ملت، یک قدم از شعارهای اسلامی، عقب نخواهد نشست.

هفته‌ى جنگ در حقیقت هفته‌ى ایثار است، هفته‌ى فداکارى است، هفته‌اى است که در آن بزرگ‌ترین آزمایش فداکارانه‌ى ملت ما شکل گرفته است.

این جنگ تحمیلی، نه فقط برای همان چند سال یک امتحان بود، بلکه برای بعد از دوران خاتمه‌ی جنگ هم یک محک و یک امتحان و یک عبرت است.

ملت ما در هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد شهداء و مفقودین عزیز پیروزی بزرگ خود را جشن می¬گیرد.

خاطرات جنگ گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است.

اگر این ملت در دفاع مقدس پیروز نمی‌شد، ایران تا قرنها ممکن بود روی خوشبختی را نبیند.

هفته دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

فداکاری‌ها‌ى هشت سال دفاع مقدس‏ توانست یک نظام الهى و معنوى و متّکى بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند.

دفاع همچنان باقی است و ما بر حفظ توان نظامی تاکید داریم.

ما جنگ طلب نبوده و نیستیم اما در فکر دفاع هستیم، زیرا زنده و هوشیاریم.

دفاع مقدس، جنگِ سرتاپا افتخار است

این جنگ(دفاع مقدس)، یک جنگ دفاعى بود

ما از اسلام، انقلاب و نظاممان غفلت نکرده و از آن دفاع خواهیم کرد.

 

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان

به امیدپیروزی شیفتگان خدمت برتشنگان قدرت

احمداسماعیلی کریزی

روابط عمومی وبسیج/سازمان/اداره کل.....استان......

 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 339 تاريخ : سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:13

 

 

  
 

سخنان امام خمینی(ره)- هفته دفاع مقدس

 

-این جنگ تحمیلی شکوه و عظمت ایمان و اسلام را در پهناور جهان منتشر نمود.
 

-ما با هیچ کشوری چه اسلامی و چه غیر اسلامی سرجنگ نداریم و طالب صلح

 

و صفا برای همه هستیم.

-

همه در زیر برکات شهداء گرانقدر به نعمت امنیت و آزادی و استقلاب رسیده­ایم.

 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : سخنان امام درخصوص هفته دفاع مقدس,جملات امام درباره هفته دفاع مقدس, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:13

 

 

 

سرداران شهید محمدیزدانی کریزی وحاج محمدعلی صادقی طرقی،معاون وفرمانده گردان کوثر،لشکربیست ویک امام رضاعلیه السلام خراسان/شهرستان کاشمربخش کوهسرخ روستای کریز/محل شهادت شلمچه،عملیات کربلای پنج/نوزدهم دیماه 1365هجری شمسی

 

 

 

Image result for ‫شهید یزدانی کریزی‬‎

 

 

 

 

 
درسالگردایام بزرگداشت دفاع مقدس،هیچ چیزشایسته ترازآن نیست که یادونام گرامی شهیدان وفداکاران راه خدارابزرگ بداریم


************

شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی،

از جمله‌ی عزیزترین شهدای طول تاریخ‌اند.


چرا؟ چون در این زمان، اسلام از همیشه

غریب‌تر شد.



*******
ضمن گرامیداشت یادوخاطره امام شهدا،یادگاران امام ،شهدای معظم انقلاب اسلامی ومدافع حرم وجنگ تحمیلی، سرداران وبیست وسه هزارشهیداستان خراسان بزرگ ،بدینوسیله هفته ی دفاع مقدس رابه ایثارگران معززو عموم ملت شهیدپرور وولایتمدار ایران اسلامی تبریک وتهنیت عرض می نماییم .





احمداسماعیلی کریزی


بسیج وامورایثارگران اداره کل

 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : هفته دفاع مقدس مبارک,هفته دفاع مقدس مبارک باد, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 356 تاريخ : سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:12

 

 
 

Image result for ‫عکس متحرک هفته دفاع مقدس‬‎

ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

 

******

 

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

 

 

 

(( هفته دفاع مقدس ، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و همچنین یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی باد.))

 

 

 


ادامه مطلب


 
[ سه شنبه 30 شهریور 1395  ] [ 04:59 ب.ظ ] [ احمد ]

 

 

مدیرکل /ریاست /محترم سازمان...

 

 

 

باسلام واحترام

 

 

 

پس ازحمدخداوندودرودوصلوات برمحمد وآل محمد(ص)

 

 

 

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای شماوهمه ی خدمتگزاران صدیق وشایسته نظام

 

 

 

مقدس جمهوری اسلامی ایران وگرامیداشت یادوخاطره بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی ایران

 

 

 

حضرت امام خمینی(ره)،شهدای معظم انقلاب اسلامی ودفاع مقدس ،شفای عاجل

 

 

 

جانبازان معزز،پیروزی رزمندگان اسلام برکفرجهانی وآرزوی طول عمرباعزت وبرکت

 

همراه باصحت وسلامت برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام

 

 

 

خامنه ای عزیز(حفظه الله )وباتوجه به فرارسیدن هفته ی دفاع مقدس،گزیده ای

 

 

 

ازبیانات امام ومقام معظم رهبری به حضورتقدیم میگردد،

 

 

 

لذاخواهشمنداست دستورفرماییدنسبت به درج آن درسربرگ مکاتبات اداری اقدام نمایند./.

 

 

 

گزیده ای از بیانات حضرت امام خمینی(ره) درباره دفاع مقدس:

 

 

 

جنگ ،جنگ است وعزت وشرف مادرگروهمین مبارزات است.

 

 

ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم وبه این نتیجه رسیدیم که بایدروی پای خودمان بایستیم.

 

ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم.

 

 

 

 

 

گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای، درباره دفاع مقدس:

 

 

 

در سالگرد ایام بزرگداشت دفاع مقدس، هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.

 

 

 

ما جنگ‌طلب نیستیم، ما در فکر دفاعیم. ما زنده و هوشیاریم.هفته دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

 

 

 

شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، از جمله‌ی عزیزترین شهدای طول تاریخ‌اند. چرا؟ چون در این زمان، اسلام از همیشه غریب‌تر شد.

 

 

 

اگر این ملت در دفاع مقدس پیروز نمی‌شد، ایران تا قرنها ممکن بود روی خوشبختی را نبیند.

 

اگرملت ما می خواست امتیازبدهدوقلدری کسی رابپذید،هرگزانقلاب نمی کردوهشت سال نمی جنگید.

 

 

 


به امیدپیروزی شیفتگان خدمت برتشنگان قدرت

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان

 

 

 

 

 

احمداسماعیلی کریزی

 

 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : هفته ی دفاع مقدس گرامی باد,هفته دفاع مقدس گرامی باد, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 319 تاريخ : سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:12

 

 

 
 

Image result for ‫پوستر رهبر و شهدای دفاع مقدس‬‎

 

 

 

 

 

 

 

درسالگردایام بزرگداشت دفاع مقدس،هیچ چیزشایسته ترازآن نیست که یادونام گرامی شهیدان وفداکاران راه خدارابزرگ بداریم


************

شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی،

از جمله‌ی عزیزترین شهدای طول تاریخ‌اند.


چرا؟ چون در این زمان، اسلام از همیشه

غریب‌تر شد.


*******
ضمن گرامیداشت یادوخاطره امام شهدا،یادگاران امام ،شهدای معظم انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی سرداران وسه هزارشهیداستان خراسان شمالی ،بدینوسیله هفته ی دفاع مقدس رابه همکاران محترم،ایثارگران معززو عموم ملت شهیدپرور وولایتمدار ایران اسلامی تبریک وتهنیت عرض می نماییم .




 

احمداسماعیلی کریزی


ادامه مطلب

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : هفته دفاع مقدس مبارک,هفته دفاع مقدس مبارک باد,آغاز هفته دفاع مقدس مبارک, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 312 تاريخ : سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:11

 

 
پارسینه*
 
 
 
 
نوحه های ماندگار حاج صادق آهنگران 
 

 

 

1-فرمان رسیده از خمینی رهبر ایران         playdownlaod
2-خوزستانplaydownlaod
3-کو شهیدان ماplaydownlaod
4-ای برادر که در سنگری توplaydownlaod
5-ای خواهران،ای مادرانplaydownlaod
6-هویزهplaydownlaod
7-پاسداران رزمنده قهرمانplaydownlaod
8-سبکبالان خرامیدند و رفتندplaydownlaod
9-ای لشگر صاحب زمانplaydownlaod
10-آوای لبیک شنیدمplaydownlaod
11-سوی دیار عاشقانplaydownlaod
12-بپا ایا دلاورانplaydownlaod
13-هیهات من الذلهplaydownlaod
14-با نوای کاروانplaydownlaod
15-یا حسین بر جبین ها بستهplaydownlaod
16-کربلای جبهه ها یادش بخیرplaydownlaod
17-ذوق و شوق نینوا کرده دلمplaydownlaod
18-کربلا منتظر ماست بیا تا برویمplaydownlaod
19-چهارمین سالگرد امامplaydownlaod
20-شیعهplaydownlaod
21-نیزه شکستهplaydownlaod
22-ای لشگر حسینیplaydownlaod
23-در باغ شهادتplaydownlaod
24-جان به کفplay 
25-بهر آزادی قدس از کربلا باید گذشتplaydownlaod
26-هر که دم از کرببلا می زندplaydownlaod
 
 
 
 
بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : نوحه های ماندگار حاج صادق آهنگران, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:10

 

 

http://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_189.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_189.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_110.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_110.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_189.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_104.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_110.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_015.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_110.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_004.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_189.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_114.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_189.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_114.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_104.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_095.jpg



موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: کریزی ها/تصاویر
[ سه‌شنبه ۳٠ شهریور ۱۳٩٥ ] [ ۱٠:٢٧ ‎ق.ظ ] [ Ahmad ]

کریزی/تصاویر

 

 

http://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01501.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01501.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01563.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00351.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00351.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01359.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01359.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01382.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_019.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_019.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_019.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_015.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_095.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_114.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_004.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_035.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_097.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_097.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_019.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_019.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_162.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_162.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_095.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/0_095.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_162.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_097.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_097.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_162.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_162.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_097.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_097.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_097.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_097.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_014.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_019.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_019.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/1_019.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_162.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_162.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/2_165.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01382.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01382.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01359.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01359.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01359.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00351.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc00351.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01501.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01563.jpghttp://barrud.mizbanblog.com/upload/picture/dsc01382.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب


 
[ سه شنبه 30 شهریور 1395  ] [ 04:48 ب.ظ ] [ احمد ]
بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 298 تاريخ : سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:09

 






 

 

 

 

عید غدیر، عید ولایت مبارک باد

 

 

 

متن تبریک عید غدیر خم
متن تبریک عید غدیر خم


غافل مشو از عید غدیر و برکات

 

 

امروز خدا گشوده است باب نجات


جبریل و ملائک همه با امر خدا

 

سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات

 

 


عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم

 

 

 

 

[ دوشنبه 29 شهریور 1395 ] [ 20:28 ] [ احمداسماعیلی کریزی ]

جملات زیبا تبریک عید غدیر

جملات زیبا تبریک عید غدیر


 

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

غنچه لبهای پیغمبر که شد وا در غدیر / بر لبش گل واژه ” من کنت مولا ” نشست . . .
عید غدیر خم مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد / ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم / گفتا که علی نور بود سایه ندارد
عید غدیر مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمّد(ص) لبریز است و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می‌یابد

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول
رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر
سرآغاز امامت و ولایت برشما مبارک باد . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

مدح علی و آل علی بر زبان ماست / گویا زبان برای همین در دهان ماست

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

هان! ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است
هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد. (خطبه ی غدیریه)

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

آنان که علی خدای خود پندارند / کفرش به کنار عجب خدایی دارند

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

خدایا به حق شاه مردان / مرا محتاج نامردان مگردان
فرا رسیدن عید غدیرخم بر عاشقان آن حضرت مبارک . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی / به کائنات ندا شد به صوت جلی
که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر / امام و سرور و مولا علیست علی
عید غدیر خم بر شما مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

باز تابید از افقْ روزِ درخشانِ غدیر / شد فضا سرشار عطرِ گل ز بستان غدیر
موج زد دریای رحمت در بیابان غدیر / چشمه های نور جاری شد ز دامان غدیر . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

ای غدیرخم که هستی روز بیعت با امام / بر تو ای روز امامت از همه امت سلام
از تو محکم شد شریعت، وز تو نعمت شد تمام / ما به یاد آن مبارک روز و آن زیبا پیام . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

از ولای مُرتضی دل را چراغان می کنیم / بـا علی بار دگر تجدید پیمـان می کنیم . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

ستاره سحر از صبح انتظار دمید / غدیر از نفس رحمت بهار چکید
گرفت دست قدر، رایت شفق بر دوش / زمین به حکم قضا آب زندگی نوشید . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

نور عالم از ولی داریم ما / اول و آخر علی(ع) داریم ما . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

از جام و سبو گذشت کارم / وقت خُم و نوبت غدیر است
امروز به امر حضرت حق / بر خلق جهان علی(ع) امیر است . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

غدیر، تجلّی اراده خداوند، مکمّل باور ما و نقطه تأمّلی در تاریخ است . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

گفت پیغمبر به یارای سخن / پیک رب العالمین آمد به من
گفت حیدر را خدا این تحفه داد / بر همه خلق جهان فضلش نهاد . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

بر سرِ آسمانی آن ظهر / آیه‌های شکوه نازل شد
مژده دادند ایه‌های شکوه / دین احمد(ص) دوباره کامل شد . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

عید کمال دین . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت
امیر المومنین علیه السلام
بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست
عید غدیر مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

روز عید غدیر خم از شریف ترین اعیاد امت من است . . .
پیامبر اکرم(ص)

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد
عید غدیر خم مبارک باد

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

خدایا به حق شاه مردان / مرا محتاج نامردان مگردان
فرا رسیدن عید غدیرخم بر عاشقان آن حضرت مبارک . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

دلا امشب به می باید وضو کرد / و هر ناممکنی را آرزو کرد . . .
عید بر شما مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

علی در عرش بالا بی نظیر است / علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم / چه عیدی بهتر از عید غدیر است . . . ؟

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

آنان که علی خدای خود پندارند / کفرش به کنار عجب خدایی دارند . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

چون نامه ی اعمال مرا پیچیدند / بردند به میزان عمل سنجیدند
بیش از همه کس گناه ما بود ولی / آن را به محبت علی بخشیدند . . .
عیدتان مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

تمام لذت عمرم در این است / که مولایم امیرالمومنین است . . .
عید شما مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد / ناشر حکم ولایت به ولی می نازد
گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی / عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

هان! ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است.
هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد. (خطبه ی غدیریه)

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد / ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم / گفتا که علی نور بود سایه ندارد
عید غدیر مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

شبی در محفلی ذکر علی بود / شنیدم عارفی فرزانه فرمود
اگر آتش به زیر پوست داری / نسوزی گر علی را دوست داری

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

خورشید شکفته در غدیر است علی / باران بهار در کویر است علی
بر مسند عاشقی شهی بی همتاست / بر ملک محمدی امیر است علی . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

مدح علی و آل علی بر زبان ماست / گویا زبان برای همین در دهان ماست . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

روز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلـی / گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی
گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت / گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

نام علی : عدالت — راه علی : سعادت — عشق علی : شهادت — ذکر علی : عبادت —
عید علی : مبارک . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

ما زین جهان از پی دیدار میرویم ، از بهر دیدن حیدر کرار میرویم ،
درب بهشت گر نگشایند به روی ما ، گوییم یا علی و ز دیوار میرویم

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

عجب تمثیلی است این که علی مولود کعبه است . . .
یعنی اینکه باطن قبله را در امام پیدا کن .
عید غدیر خم مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

ای خدای مرتضی ، گردی از گامهای فتوت مرتضی را بر سر جهانیان بپاش تا ریشه نامردی
در جهان بخشکد . عید غدیر خم ، عید ولایت و امامت مبارک . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

اگر خلق عالم علی را می شناختند ، دوستش میداشتند و اگر خلق عالم علی را دوست
میداشتند ، جهنم آفریده نمیشد . . .

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی / به کائنات ندا شد به صوت جلی .
که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر / امام و سرور و مولا علیست علی ،
عید غدیر خم بر شما مبارک

اس ام اس عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

رسولی کز غدیر خم ننوشد ، ردای سبز بعثت را نپوشد .
عید غدیر خم مبارک

 

 

 

 

 

 

 

متن تبریک عید غدیر خم

 

غنچه لب‌های پیغمبر که شد وا در غدیر / بر لبش گل واژه "من کنت مولا" نشست

عید غدیر خم مبارک

متن تبریک عید غدیر خم

از فرط گنه جهان ما شد تاریک
ای کاش خدا برای عرض تبریک

در عید غدیرخم به نور صلوات
عیدی بدهد فرج نماید نزدیک

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



عید کمال دین
سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت
امیر المومنین علیه السلام
بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد

متن تبریک عید غدیر خم



یارب به حق غدیر و مولای غدیر
با دست علی و مرتضی دستم گیر

تا همره قدسیان فرستم صلوات
فریاد زنم ز فرط شادی تکبیر

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



ای ساقی کوثر ای شفیع عرصات
در شأن تو آمده فراوان آیات

امشب صلواتی است شراب نابت
جام دگرم بده به ذکر صلوات

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم


امشب همه عاشقان به عیش و طربند
در مدح علی به گفتگو با ادبند

در گود غدیرخم به ذکر صلوات
در عهد دگر به تکسوار عربند

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمّد(ص) لبریز است
و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می‌یابد

عید غدیر، بر حامیان راستین ولایت، مبارک!

متن تبریک عید غدیر خم



ای غدیر خم که هستی روز بیعت با امام
بر تو ای روز امامت از همه امت سلام

از تو محکم شد شریعت، وز تو نعمت شد تمام
ما به یاد آن مبارک روز و آن زیبا پیام

متن تبریک عید غدیر خم



هان! ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است
هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد. (خطبه ی غدیریه)

متن تبریک عید غدیر خم

امروز به میخانه ی مولا مستیم
در محضر اهل بیت عصمت هستیم

این عید غدیر است و بهار صلوات
کز بند غم و غصه و ماتم رستیم

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



بر اوج کجاوه ها دو دست خورشید
دست علی و دست پیمبر تابید

زین نورٌ علی نور چو شد دین تکمیل
عطر صلوات حق به عالم پیچید

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم


در عید غدیر خم خدا داد نوید
شد اهل نفاق و کفر دیگر نومید

در اوج درخشش است ذکر صلوات
نور صلوات در دو عالم تابید

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم


غافل مشو از عید غدیر و برکات
امروز خدا گشوده است باب نجات

جبریل و ملائک همه با امر خدا
سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم


امروز تنها وارث غدیر حضرت مهدی (علیه السلام) است.
خدایا لذت دیدارش را بر ما ارزانی دار

متن تبریک عید غدیر خم

در عید غدیرخم بسی مسرورم
از نور جمال مرتضی مسحورم

امید که در حشر به ذکر صلوات
با حب علی خدا کند محشورم

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



در عید غدیرخم چو پیمان بستند
تا آخر عمر عهدشان نشکستند

بر روح بلند پایمردان صلوات
لعنت به جماعتی که آن بگسستند

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم


در عید غدیر شادی ام افزون است
اندوه و غم و غصه ز دل بیرون است

شکرانه ی این عید فرستم صلوات
این سینه ام از حب علی مشحون است

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



خورشید خجالت زده شد روز غدیر
در رشک رخ نبی و سیمای امیر

پس چهره برافروخت به ذکر صلوات
تفسیر بشد وگرنه آن دم تکویر

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



نام علی: عدالت
راه علی: سعادت
عشق علی: شهادت
ذکر علی: عبادت
عید علی: مبارک

متن تبریک عید غدیر خم



عجب تمثیلی است این که علی مولود کعبه است
یعنی اینکه باطن قبله را در امام پیدا کن

عید غدیر خم مبارک

متن تبریک عید غدیر خم



آغاز علی بود و علی حُسن ختام
او اول و آخر است به دین اسلام

در عید غدیرخم فرستد صلوات
هر کس که و را علی ولی گشت و امام

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



ای خدای مرتضی، گردی از گام‌های فتوت مرتضی را
بر سر جهانیان بپاش تا ریشه نامردی در جهان بخشکد

عید غدیر خم، عید ولایت و امامت مبارک

متن تبریک عید غدیر خم

امید خدا به ما نویدی بدهد
در عید غدیر اجر مزیدی بدهد

از برکت ذکر یاعلی و صلوات
حق با فرجش بر همه عیدی بدهد

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم


اگر خلق عالم علی را می شناختند، دوستش می‌داشتند
و اگر خلق عالم علی را دوست میداشتند، جهنم آفریده نمی‌شد

متن تبریک عید غدیر خم



وقتی که بگفت وال من والا را
خشنود نمود حضرت زهرا را

بر احمد و نایبش فرستد صلوات
هرکس که پذیرفته ز جان مولا را

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



خرّم تر از این لحظه ندیدست علی
از امر خدا به خلق گردیده ولی

بیعت همه کردند به ذکر صلوات
تفسیر الست ربکم بود و بلی

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم

عید است و هوا شمیم جنت دارد
نام خوش مصطفی حلاوت دارد

با عطر گل محمدی و صلوات
این محفل ما عجب طراوت دارد

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم


صد شکر که پیغمبر رحمت داریم
هم دست به دامان ولایت داریم

با ذکر شریف و مستجاب صلوات
امید شفاعت به قیامت داریم

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



الحق که تو آن علی ولی اللهی
از اسرار خداوند جهان آگاهی

آغاز ولایتت فرستم صلوات
دانم ز عنایتت غمم می کاهی

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



دست همه عاشقان حنایی شده است
شعر همه شاعران ولایی شده است

از یمن غدیر خم به ذکر صلوات
دوران فراق او نهایی شده است

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم


حقا که غدیر بهر ما نوروز است
میزان عدالت است و ظالم سوز است

جمهوری اسلامی ما با صلوات
از یمن ولایت علی پیروز است

متن تبریک عید غدیر خم


(من کنت مولا فهذا علی مولا)
حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان
با عرشیان و فرشیان است ، محضر شما و همه ی شیعیان
تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم

متن تبریک عید غدیر خم

عیدی چو غدیر این قدر معظم نیست
حبلی چو ولایتش چنین محکم نیست

بر رشته ی محکم ولایت صلوات
بیچاره بود هر آن که مستعصم نیست

عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



غدیر روز اثبات امامت ائمه طاهرین (علیهم السلام) بر شیعیان حضرت مهدی مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم



به روز غدیر خم از مقام لم یزلی / به کائنات ندا شد به صوت جلی
که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر / امام و سرور و مولا علیست علی

عید غدیر خم مبارک

متن تبریک عید غدیر خم


سالگرد غدیر یادآور تجدید بیعت با فرزند غدیر، حضرت مهدی می‌باشد.
تجدید بیعت مبارک

متن تبریک عید غدیر خم


مستیم ولی ز جمع هشیارانیم
مشغول دعای بارش بارانیم
با یک صلوات بیعتی تازه کنیم
تا حشر به بیعت علی می مانیم
عید سعید غدیر خم مبارک باد
متن تبریک عید غدیر خم

 

[ دوشنبه 29 شهریور 1395 ]
بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : عید غدیر, عید ولایت مبارک باد, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 376 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 12:18

 

 






 

 

 

 

عید غدیر، عید ولایت مبارک باد

 

 

 

متن تبریک عید غدیر خم
متن تبریک عید غدیر خم


غافل مشو از عید غدیر و برکات

 

 

امروز خدا گشوده است باب نجات


جبریل و ملائک همه با امر خدا

 

سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات

 

 


عید سعید غدیر خم مبارک باد

متن تبریک عید غدیر خم

 

 

 

بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : عید غدیر, عید ولایت مبارک باد, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 282 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 12:17

 

کد خبر: 63726

 

ستایش تحلیلگر عرب از سردار سلیمانی + عکس

این سردار ایرانی با اخلاص و شجاعتی که در مأموریت‌های خود به خرج می‌دهد، مایه خشم کشورهایی شده که از مبارزه با اسرائیل دست کشیده‌اند.
اتاق خبر 24: "نجاح محمدعلی" تحلیلگر عرب و کارشناس رسانه‌های خارجی، در فضای مجازی به ستایش از فرمانده اسطوره‌ای نیروی قدس سپاه پاسداران پرداخت.


وی با انتشار تصویری از سردار قاسم سلیمانی در توییتر نوشت: «قاسم سلیمانی توانست در عراق جوانانی را تربیت کند که در حال رقم زدن پیروزی‌های بزرگی در مبارزه با داعش‌اند. این سردار ایرانی با اخلاص و شجاعتی که در مأموریت‌های خود به خرج می‌دهد، مایه خشم کشورهایی شده که از مبارزه با اسرائیل دست کشیده‌اند.»

 

1
 
منبع: جام نیوز
انتهای پیام
بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : ستایش تحلیلگر عرب از سردار سلیمانی , عکس, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 330 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 12:16

 

کد خبر: 63280

 

 

 

 

تصویر کمتر دیده شده از دورهمی فرماندهان با سردار سلیمانی

 

عکس/ دورهمی فرماندهان ارشد سپاه با سردار سلیمانی

 

 
انتهای پیام
بررودکریز...
ما را در سایت بررودکریز دنبال می کنید

برچسب : عکس, دورهمی فرماندهان ارشد سپاه با سردار سلیمانی, نویسنده : Ahmad barrud بازدید : 261 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 12:16